Služby

Proces predaja nehnuteľnosti nie je len finálne podanie si rúk a podpis zmlúv. Tomu všetkému predchádza kvalitná príprava, prezentácia a propagácia nehnuteľnosti. Vašu nehnuteľnosť chceme odprezentovať v tom najlepšom svetle, preto používame tieto nástroje.

1. Profesionálne fotografie

Zachytávame nehnuteľnosť v jej najlepších vlastnostiach a vyzdvihujeme jej potenciál. Chceme vzbudiť dojem u potenciálnych kupujúcich.

2. Skvelé texty

Opis nehnuteľnosti verne vystihuje jej vlastnosti. Pre klientov zisťujeme aj zásadné informácie nielen o konkrétnej nehnuteľnosti, ale aj o faktoch súvisiacich s ňou – či už ide o okolie, alebo občiansku vybavenosť.

3. Presné informácie

Pri predaji bytov disponujeme priamo informáciami od správcov bytových domov, ktoré obsahujú mesačné náklady, plánované opravy bytového domu atď. Zisťujeme dosah internetu, ako aj susedské vzťahy a interné fungovanie v bytovke. Pri predaji pozemkov zas oslovujeme dotknuté orgány a predpripravujeme podklady potrebné k stavebným povoleniam.

4. Virtuálna prehliadka

Nacíťte si nehnuteľnosť z pohodlia vášho domova ešte pred tým, ako sa osobne stretneme na obhliadke. Tento moderný nástroj umožňuje záujemcom detailne preskúmať nehnuteľnosť, ako by sa v nej reálne nachádzali. Stále sa dá spočítať na prstoch jednej ruky počet maklérov s touto službou vo svojom portfóliu.

5. Homestaging

Neprekrývame nedostatky nehnuteľnosti, ale zvýrazňujeme jej potenciál. Vďaka profesionálnej úprave interiéru vytvárame atraktívny priestor, ktorý na prvý dojem vzbudzuje oveľa väčší záujem u kupujúcich, pretože pomáha našej predstavivosti.

6. Vizualizácie

Chýba vám fantázia, ale túžite mať priestor podľa svojich predstáv? Využívame vizualizácie, aby sme vám ukázali, ako prázdny alebo starší priestor môže po rekonštrukcií a vylepšeniach vyzerať. Práve takýmto spôsobom motivujeme k návšteve viacero záujemcov. Pri pôvodných stavoch vieme poskytnúť aj orientačný odhad nákladov pri prestavbe takejto nehnuteľnosti.

7. Pôdorysy

Ukazujeme priestor v širšom technickom ponímaní. Ponúkame náhľad na 2D a 3D pôdorysy, pri ktorých vychádzame buď z podkladov priamo od majiteľov, z bytovej správy, alebo si nehnuteľnosť jednoducho sami premeriame. Týmto spôsobom majú klienti lepšiu predstavu o dispozičnom riešení konkrétnej nehnuteľnosti.

8. Videoprehliadka

Len 1 až 2 inzeráty z 10 obsahujú video, pritom ide o populárny nástroj na odlíšenie sa od konkurencie. Inzeráty s videom majú o 600% vyššiu návštevnosť ako inzeráty bez neho. Práve prostredníctvom videa klienti vidia aj reálny stav nehnuteľnosti.

9. Dron

Pohľady z vtáčej perspektívy prinášajú nový, moderný rozmer prezentácie nehnuteľnosti. Klienti si vedia predstaviť aj strategickú polohu a umiestnenie nehnuteľnosti v priestore medzi ostatnými.

10. Topovanie

Inzerát pravidelne obnovujeme a topujeme. Je dôležité ho udržiavať „živý“ a zachovávať ho viditeľným.

11. Realitné servery

Využívame niekoľko komunikačných kanálov v online aj offline priestore. Podľa interných štatistík vieme, že umiestnením inzerátu na viaceré predajné portály ako sú Nehnuteľnosti, Bazoš, Bazar, Topreality, Reality a vlastný web zvyšujeme počet videní inzerátu, čo má v končenom dôsledku vplyv na rýchlejšie nájdenie kupujúceho.

12. Sociálne siete zdieľanie

Inzerát umiestňujeme okrem realitných serverov aj na sociálne siete Facebook a Instagram. Zdieľame nehnuteľnosti aj do skupín na týchto sociálnych sieťach. Rozširujeme tým dosah videní nehnuteľnosti a zväčšujeme skupinu potenciálnych oslovených.

13. Nacenenie nehnuteľnosti

Využívame CMA komparačnú metódu odhadu ceny vašej nehnuteľnosti. Porovnávame ju v konkrétnom čase s nehnuteľnosťami, ktoré by na základe daných parametrov mohli konkurovať tej vašej.

14. Databáza

Oslovíme potenciálnych záujemcov, s ktorými sme v minulosti spolupracovali a ponúkneme im práve vašu nehnuteľnosť. Toto cielené oslovenie z vlastnej databázy umožňuje rýchlejšie zrealizovať obchod.

15. Facebook, Instagram

Podporujeme videnie inzerátu aj cez platené príspevky, ktoré presne modelujeme na konkrétne publikum, čím vieme cielenejšie ponúknuť nehnuteľnosť danému typu kupujúceho.

16. Tlačená reklama

Platíme inzerciu v  tlačených médiách priamo v mieste, kde sa nehnuteľnosť predáva, aby sme oslovili širokú škálu kupujúcich svojimi ponukami.

17. Plachty, banery, cedule

Informáciu o tom, že sa nehnuteľnosť predáva, komunikujeme aj mimo internetu – teda priamo na mieste alebo v jeho okolí. Máme vlastné banery a cedule, ktoré informujú aj okoloidúcich o predávanej nehnuteľnosti.

18. Letáky

Vyrábame si tlačené materiály, ktoré distribuujeme priamo do schránok, alebo ich ponúkame pri prehliadke nehnuteľnosti.

19. Aukcie

Určenie predajnej stratégie nemusí byť pri každej kúpe či predaji rovnaké. Ponúkame svojim klientom aj predaj nehnuteľnosti formou aukcie, kedy klient vie z predaja získať čo najvyššiu cenu.

20. Umelá inteligencia

Je pre nás dôležité držať krok s dobou, preto využívame pri tvorbe obsahu aj umelú inteligenciu. Tento inovatívny prístup zaručuje vysokú kvalitu prezentácie nehnuteľnosti a zvyšuje ich atraktivitu.

21. CMA analýza

Pri predaji nehnuteľnosti je cena kľúčová. Pre kvalitnú analýzu konkurenčných ponúk využívame odborný komparačný nástroj a to CMA analýzu, ktorá porovná cenu vami ponúkanej nehnuteľnosti na základe konkrétnych parametrov v čase s konkurenčnými ponukami.